Υπόθεση για ακόμη μια διαδικτυακή απάτη ερευνά το ΤΑΕ Λεμεσού
Στις αρχές Οκτωβρίου, η παραπονούμενη απέστειλε το οφειλόμενο χρηματικό ποσό στον συγκεκριμένο λογαριασμό, προς εξόφληση του τιμολογίου, ωστόσο χθες πληροφορήθηκε από την εταιρεία του εξωτερικού ότι το τιμολόγιο δεν είχε εξοφληθεί ποτέ και πως δεν έχει καμία σχέση με τον τραπεζικό λογαριασμό όπου έγινε η κατάθεση των χρημάτων.
Η συγκεκριμένη μορφή διαδικτυακής απάτης αποτελεί συχνό φαινόμενο, σημειώνεται στην ανακοίνωση της Αστυνομίας, με θύματα κυρίως εταιρείες.
Οι απατεώνες παρεμβαίνουν στην ηλεκτρονική αλληλογραφία επιχείρησης και προμηθευτή και προσποιούμενοι τους προμηθευτές, ζητούν όπως οι μελλοντικές εξοφλήσεις τιμολογίων να γίνονται σε άλλο τραπεζικό λογαριασμό, που ανήκει στους ιδίους.
Για την ασφάλεια του κοινού έναντι αυτής της μορφής απάτης, καλούνται οι ιδιοκτήτες εταιρειών να προβαίνουν πάντοτε σε επαλήθευση, τόσο της νομιμότητας των αιτημάτων πληρωμής που λαμβάνουν, όσο και των νέων στοιχείων των τραπεζικών λογαριασμών που αποστέλλονται.