Δεν απέδωσε η διαδικτυακή διδασκαλία - Επιτακτική ανάγκη επιστροφής στα θρανία
Έρευνα του κυπριακού
ινστιτούτου στατιστικολόγων καταδεικνύει πως η νέα μορφή εκπαίδευσης ελέω
πανδημίας, επηρεάζει την απόδοση των μαθητών.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Στο ερώτημα εάν: Το
παιδί σας καταβάλει την ίδια προσπάθεια στα διαδικτυακά μαθήματα σε σχέση με τη
φυσική παρουσία στο σχολείο, μόλις το 35% απάντησε θετικά, ενώ 65% των
ερωτηθέντων απάντησε αρνητικά.
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η «ανοικτή» εκπαίδευση
δια του διαδικτύου μπορεί μεν να περιορίσει τις δυσκολίες της παραδοσιακής
εκπαίδευσης, ανοίγοντας "παράθυρο" σε νέους δρόμους και σε καινοτόμες
εφαρμογές, χωρίς εντούτοις, σε καμία των περιπτώσεων, να μπορεί να ανταγωνιστεί
ή ακόμη και να αντικαταστήσει, το μάθημα με φυσική παρουσία. Η αγωνία στον
γονεϊκό πληθυσμό έκδηλη, καθώς ποσοστό 76% θεωρεί ότι η εξ αποστάσεως
εκπαίδευση δημιουργεί μαθητές που γυρίζουν την πλάτη στο σχολείο.
«Έρευνες έδειξαν ότι
τέτοιου είδους μαθήματα αποδίδουν καλύτερα σε ενήλικες...», δήλωσε ο Χρύσανθος
Σαββίδης Πρόεδρος Κ.Ι.Σ
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ
Οι προσδοκίες των μαθητών ολοένα και λιγοστεύουν με την ανάγκη επιστροφής στα θρανία να είναι επιτακτική.