11 χιλ. ευρώ έκαναν «φτερά»... Υπόθεση διαδικτυακής απάτης σε βάρος ξενοδοχείου
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε όταν ξένος οργανωτής ταξιδιών ενημέρωσε την διεύθυνση της εν λόγω μονάδας ότι παρά τις διευθετήσεις και επαφές που είχαν γίνει μεταξύ τους το προηγούμενο διάστημα, εντούτοις δεν είχε λάβει ακόμη το ποσό των 11 χιλιάδων ευρώ περίπου ως επιστροφή για ακυρώσεις πακέτων την περίοδο της πανδημίας.
Σύμφωνα πάντα με την Αστυνομία ο Διευθυντής του ξενοδοχείου έλαβε και δεύτερο μήνυμα στο οποίο αναφερόταν πως θα έπρεπε να κάνει το έμβασμα σε άλλο αριθμό λογαριασμού τράπεζας παρά στον αριθμό που δόθηκε αρχικά.
Ο Διευθυντής προχώρησε στο έμβασμα των 10, 614 ευρώ στο δεύτερο λογαριασμό με αποτέλεσμα η εταιρεία ουδέποτε να λάβει τα χρήματα από την ακύρωση των κρατήσεων.
Για την υπόθεση απάτης μέσω διαδικτύου αναμένεται να γίνουν επίσης εξετάσεις μέσω Ιντερπόλ και ΜΟΚΑΣ.