Μία νέα έρευνα υποστηρίζει ότι ο νέος κορωνοϊός δεν έχει φυσική προέλευση!

29/05/2021

Δημιουργήθηκε από Κινέζους σε εργαστήριο – Προσπάθησαν να καλύψουν τα ίχνη τους

Καταγγελία σοκ για κοροναϊό: Δημιουργήθηκε από Κινέζους σε εργαστήριο – Προσπάθησαν να καλύψουν τα ίχνη τους

Μία νέα έρευνα που υποστηρίζει ότι ο νέος κοροναϊός δεν έχει φυσική προέλευση αλλά ότι δημιουργήθηκε από Κινέζους επιστήμονες οι οποίοι στη συνέχεια προσπάθησαν να καλύψουν τα ίχνη τους, έρχεται να ταράξει τα νερά.

Σύμφωνα με την βρετανική Daily Mail, που αποκαλύπτει μια έκθεση 22 σελίδων του Βρετανού καθηγητή Angus Dalgleish και του Νορβηγού επιστήμονα Dr. Birger Sørensen, η οποία πρόκειται να δημοσιευτεί σε επιστημονικό περιοδικό, ο κοροναϊός φαίνεται να προήλθε από Κινέζους επιστήμονες σε εργαστήριο στην Ουχάν, που έκαναν πειράματα σε έναν ιό που εντόπισαν σε νυχτερίδες, αυξάνοντας την μεταδοτικότητά του, με σκοπό να μπορέσουν να προετοιμαστούν καλύτερα για μια πιθανή πανδημία.

Πηγή: Daily Mail

Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα, οι Κινέζοι επιστήμονες προσπάθησαν στη συνέχεια να δείξουν ότι ο ιός προήλθε από νυχτερίδες. Η εν λόγω μελέτη υποστηρίζει ακόμα ότι Κινέζοι επιστήμονες που ήθελαν να μοιραστούν τα ευρήματά τους δεν ήταν σε θέση να το πράξουν ή έχουν εξαφανιστεί.

Μέχρι πρόσφατα, οι περισσότεροι ειδικοί υποστήριζαν ότι ο ιός έχει φυσική προέλευση, ωστόσο μόλις προσφάτως, ο επικεφαλής Αμερικανός επιδημιολόγος Άντονι Φάουτσι, αποκάλυψε ότι οι  ΗΠΑ χρηματοδότησαν με 600.000 δολάρια το Ινστιτούτο Ιολογίας της Ουχάν σε μια περίοδο 5 ετών, ώστε να μελετηθεί αν οι κοροναϊοί της νυχτερίδας μπορούν να προσβάλουν τον άνθρωπο.

Πηγή: Daily Mail

Σύμφωνα με την Daily Mail, κατά την ανάλυση των δειγμάτων COVID-19 πέρυσι σε μια προσπάθεια δημιουργίας εμβολίου, οι Dalgleish και Sørensen ανακάλυψαν «μοναδικά δακτυλικά αποτυπώματα» στον ιό που λένε ότι θα μπορούσαν να προκύψουν μόνο από χειραγώγηση σε εργαστήριο. Επιπλέον όπως υποστηρίζουν προσπάθησαν να δημοσιεύσουν τα ευρήματά τους, αλλά απορρίφθηκαν από μεγάλα επιστημονικά περιοδικά καθώς η κυρίαρχη άποψη ήταν ότι ο ιός έχει φυσική προέλευση.

«Ακόμα και όταν ο πρώην επικεφαλής των βρετανικών μυστικών υπηρεσιών (MI6) Sir Richard Dearlove μίλησε δημόσια λέγοντας ότι η θεωρία των επιστημόνων πρέπει να διερευνηθεί, η ιδέα απορρίφθηκε», αναφέρει η βρετανική εφημερίδα. Σύμφωνα με την Daily Mail, πλέον όλο και περισσότεροι επιστήμονες εξετάζουν την πιθανότητα ο ιός να «ξέφυγε» από το εργαστήριο στην Ουχάν της Κίνας.

Πηγή: Daily Mail

Το Ινστιτούτο Ιολογίας της Ουχάν επέστρεψε στο προσκήνιο μετά από ένα ρεπορτάζ στην εφημερίδα The Wall Street Journal, σύμφωνα με το οποίο τρεις εργαζόμενοι εκεί νοσηλεύτηκαν τον Νοέμβριο του 2019 με συμπτώματα τύπου κοροναϊού, ένα μήνα πριν από την επίσημη αναγνώριση κρουσμάτων της λοίμωξης.

Παράλληλα ο Αμερικανός Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν ζήτησε από τις υπηρεσίες πληροφοριών της χώρας να εξετάσουν την προέλευση του ιού, συμπεριλαμβανομένης της θεωρίας εργαστηριακού ατυχήματος.

Στην μελέτη των 22 σελίδων οι δύο επιστήμονες περιγράφουν την έρευνά τους στα πειράματα που έγιναν στο Ινστιτούτο Ιολογίας της Ουχάν μεταξύ του 2002 και του 2019 και υποστηρίζουν ότι Κινέζοι επιστήμονες, μερικοί από αυτούς μάλιστα συνεργάστηκαν και με αμερικανικά πανεπιστήμια, φέρεται να βρήκαν τα εργαλεία για τη δημιουργία του ιού. Μεγάλο μέρος της εργασίας επικεντρώθηκε στην αμφιλεγόμενη έρευνα «Gain of Function» – η οποία απαγορεύτηκε στις ΗΠΑ υπό την κυβέρνηση Ομπάμα.

Πηγή: Daily Mail

Με τη συγκεκριμένη διαδικασία οι επιστήμονες προσπαθούν να τροποποιήσουν τους ιούς που εντοπίζονται στη φύση για να τους κάνει πιο μολυσματικούς, έτσι ώστε να μπορούν να αναπαραχθούν σε ανθρώπινα κύτταρα σε ένα εργαστήριο, επιτρέποντας την πιθανή επίδραση του ιού στους ανθρώπους να μελετηθεί και να κατανοηθεί καλύτερα.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η βασικότερη ένδειξη για την εργαστηριακή προέλευση του ιού ήταν μια σειρά  τεσσάρων αμινοξέων που βρήκαν στην ακίδα του SARS-Cov-2.

Μιλώντας στην DailyMail, ο Νορβηγός καθηγητής ιολογίας Sørensen, είπε ότι όλα τα αμινοξέα έχουν θετικό φορτίο, το οποίο προκαλεί τον ιό να προσκολληθεί σφιχτά στα αρνητικά φορτισμένα μέρη των ανθρώπινων κυττάρων, όπως ένας μαγνήτης, και έτσι να γίνουν πιο μολυσματικά.

Πηγή: Daily Mail

Αλλά επειδή, όπως οι μαγνήτες, τα θετικά φορτισμένα αμινοξέα απωθούν το ένα το άλλο, είναι σπάνιο να βρεθούν ακόμη και τρία στη σειρά σε φυσικούς οργανισμούς, ενώ τέσσερα στη σειρά είναι «εξαιρετικά απίθανο», είπε ο επιστήμονας.

«Οι νόμοι της φυσικής λένε ότι δεν μπορείτε να έχετε τέσσερα θετικά φορτισμένα αμινοξέα στη σειρά. Ο μόνος τρόπος για να το πετύχεις αυτό είναι εάν το κατασκευάσετε τεχνητά», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Πηγή in.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ''

Πυκνή χιονόπτωση σε Παναγιά και Στατό - Άγιο Φώτιο

25/01/2022

Πυκνή χιονόπτωση σημειώθηκε τα ξημερώματα στα χωριά Παναγιά και Στατός- Άγιος Φώτιος, τις κοινότητες με το μεγαλύτερο υψόμετρο στην επαρχία Πάφου.

Ανδρέας Κεττής: Δεν χρειάστηκε μέχρι στιγμής παρέμβαση της Πυροσβεστικής, βρισκόμαστε σε ετοιμότητα.

25/01/2022

Τι δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου και Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων ΠΥ, Ανδρέας Κεττής, για τα περιστατικά λόγω των έντονων καιρικών συνθηκών.

Δωρεάν σημεία για rapid tests σήμερα | Τρίτη 25/1 (Κατάλογος)

25/01/2022

Σημεία Δειγματοληψίας Rapid tests για τη Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2022 για όλες τις επαρχίες.

Τίθεται σε εφαρμογή από σήμερα το μέτρο Test to Stay στα σχολεία.

24/01/2022

Το μέτρο Test to Stay θα εφαρμοστεί πιλοτικά και ενδέχεται να προκύψουν διαφοροποιήσεις ανάλογα με την επιδημιολογική εικόνα.

Παγετός: Προβλήματα στο οδικό δίκτυο των ορεινών περιοχών, δρόμοι κλειστοί.

24/01/2022

Παρατηρούνται προβλήματα στο οδικό δίκτυο των ορεινών περιοχών λόγω των καιρικών συνθηκών που επικρατούν, αναφέρει σε ανακοίνωση της, η Αστυνομία.

Δωρεάν σημεία για rapid tests σήμερα | Δευτέρα 24/1 (Κατάλογος)

24/01/2022

Σημεία Δειγματοληψίας Rapid tests για τη Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2022 για όλες τις επαρχίες.

Καιρός: Καταφθάνει σήμερα το απόγευμα η κακοκαιρία «Ελπίς»!

22/01/2022

Η πρόγνωση του καιρού για το Σαββατοκυρίακο.

Μόνο για οχήματα 4Χ4 ή με αντιολισθητικές αλυσίδες η πρόσβαση προς το Τρόοδος!

22/01/2022

Οι δρόμοι που μένουν ανοιχτοί μόνο για οχήματα στους τέσσερις τροχούς.

Τίθεται σε εφαρμογή από τη Δευτέρα το μέτρο Test to Stay στα σχολεία

22/01/2022

Γίνεται στο πλαίσιο των προσπαθειών του να παραμείνουν τα σχολεία ασφαλή και σε λειτουργία, χωρίς να στερούνται οι μαθητές το βασικό δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Δωρεάν σημεία για rapid tests σήμερα | Σάββατο 22/1 (Κατάλογος)

22/01/2022

Σημεία Δειγματοληψίας Rapid tests για το Σάββατο, 22 Ιανουαρίου 2022 για όλες τις επαρχίες.

Περισσότερα (αναζήτηση στην κατηγορία '')